|
|
|
|
|
|
מענה טלפוני |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרתי לשירות הלקוחות בסביבות השעה 9:30 בבוקר. המתנתי 12 דקות על הקו (יש ברשותי טלפון עם צג בו ניתן לראות את משך השיחה) ולא ענו. עד שהתייאשתי וניתקתי את השיחה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מענה מהיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אנו מתנצלים על זמן ההמתנה על הקו, לנוחיות הלקוחות ישנה אופציה לפנות דרך האתר באמצעות צ'אט , פניה בכתב ואו תאום עצמאי של שירות טכנאי.
בבדיקה ניכר כי פנית דרך הצ'אט ופנייתך טופלה. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|