|
|
|
|
|
|
אטימות בקבלת שרות |
נושא התלונה: |
טלמור גדעון |
שם/כינוי: |
יום שלישי 31 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
שרות לקוחות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אני פנסיונר שלא מתמצא בהפעלת טכנולוגיות של מכשירים . קיבלתי מסנן ומנורה להחלפה במכשיר שברשותי
לאחר שהרכבתי אותו כמיטב הבנתי המכשיר לא פעל
מזה 3 ימים אני מנסה להתקשר לשרות לקוחות שמשמיע לי תקליט מתסכל "בגלל עומס זמן ההמתנה ארוך" למרות זאת בחרתי להמתין כ-15 דקות המוקדנית שעלתה לקו לא עזרה לי לפני שהקו נותק. לא חזרתי על הניסיון הקשה להתקשרות .
אתמול שלחתי תלונה במאייל קיבלתי בתשובה הודעה שהמאייל התקבל,אך אין להשיב עליה . מעבר לכך לא שמעתי דבר מהחברה .
כאמור כבר 3 ימים המכשיר שספקיו מתהדרים בסגולותיו המצוינות מוצב אצלי במטבח כאבן שאין לה הופכין .
מתסכל הדבר שעבור שרות בעלות של 600 ש"ח לשנה כל שמקבלים בתמורה לכך זו עוגמת נפש מתמשכת ומתסכלת .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|