|
|
|
|
|
|
שירות גרוע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 אוקטובר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב2.10 הגיע לי מכשיר הבייתה היום ה18.10 נעשה פיצוץ גדול של הצינור. התקשרתי ואמרתי שהפסדתי מים+ פוף בגובה 2 מטר יקר. שהיה על הרצפה זמן מהעבודה לבוא ואני לא מעוניינת בטכנאי אלא שיקחו את המכשיר מפה ואני ישלם עבור הנזקים אמרו לי שכבר עברו 2 ימים מ14 ימים!!!! ועוד 72 שעות של ימי עבודה יחזרו אלי. ולא הציעו הצעה להחזיר לי נזקים מנגרמו שבועים מיום ההתקנה!!!
|
ועוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החזר כספי של התקופה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה מסרה כי מצאה כי אין קשר למצב המים למכשיר |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|