|
|
|
|
|
|
זלזול |
נושא התלונה: |
גסל גסל טובה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 09 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קיבוץ גליות 119 תל אביב |
כתובת: |
תמי 4 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שמי טובה גסל לפני חצי שנה רכשתי את המכשיר תמי 4 במזומן הכשו שהגיעה מועד החלפה התקשר אלנו בקשר לסנן ושם התברר לי שאני צרייך לשלם 197 ש,ח לסנון זה לא זחור לי אבל הסכמתי ושלחתי להם האורת קבע ששלחי לי סנן לפני שבוע דברה איתי המנהלת והבטחה לי שביום רשאון בתאריך 9,12,.2012 יגעה אלי שליח עם המוצר והכשו שתקשרתי לברר מה קרוה עם המוצר ולמה הוא לא מגיעה בהתחלה ענתה לי נציגעה חצופה אמרה לי שאני צרייך לבוא ולקחת את המור למרות שאמרו לי ששלחו לי אותו ושבקשתי שתעביר אותי למהל החצופה אישרה אותי על המתנה ושתקשרתי שוב דברה איתי נצגעה שאת כול תסכולי אוצתי עליה היא אמרה שהיה להם טעות ואני צרייך לחכות שבוע ימים ושאמרתי לה שאני לא מוכנה לחכות עוד שבוע ימים היא לא נתנה לי אפשרות אחרת אמרה זה מה שיש ומנהל יגיד את אותו דבר וסרבה לעפנות אותי למנהל אני מרגישה חוסר התחשבות וזלזול בלקוח עם היום היא אומרים לתחבר לתמי 4 לא איתי חושבת על זה בכלל איתה מעדיפה לשתות מים מי הברז אני משלמת את מיטב כספי ומקבלת שרות על הפניים במלים היפות השמחה עם תוכלו לעזר לי תודה הטלפון שלי 0502878602
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|