שירות מבזה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי האחרון , נוכחתי לגלות כי המכשיר פרימו החדש שלי (רק בן שבועיים וחצי) חדל מלהוציא מים קרים...
יום ראשון על הבוקר פניתי לשירות הלקוחות בבקשה לשלוח טכנאי לתקן את המכשיר, הטכנאי הגיע רק ביום שלישי, לאחר החלפת כרטיס/נורה וכיוצא בזאת
הטכנאי הכירז כי אינו יודע לטפל בתקלה וכי יחזרו אלינו לגבי המשך טיפול...
לאחר שיחה עם מספר נציגים בבקשה לבטל את העיסקה מול תמי 4, הובהר כי מנהל יחזור אליי תוך 48 שעות....
אני לא מתכוונת להישאר שבוע שלם בלי מים, ביקשתי שיחזרו אליי עוד היום ועדיין לא חזרו, כמו כן אני לא מתכוונת לחכות שיחליפו מכשיר, פשוט רוצה שיבואו לקחת את המכשיר, כל כך קשה!?
|
|
|
|
|