פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מקולקל ושירות לקוי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני שנה היה לנו את מכשיר התמי4 Family והיינו מרוצים לא היו בעיות מיוחדות.
התקשרה אלינו נציגה של תמי 4 והמליצה לנו לעבור למכשיר החדש תמי4 Primo בטענה שהוא יותר טוב בהרבה מהמכשיר שיש לנו ואין מה להשוות בכלל,השתכנענו (דבר שהתברר כטעות איומה)לאחר כמה ימים הגיע טכנאי והתקין את המכשיר החדש
לאחר חודש בתקופת הקיץ המכשיר הפסיק להוציא מים קרים התקשרתי למוקד להתלונן על התקלה ולבדוק אם אני יכול להחזיר את המכשיר ולחזור למכשיר הישן(שמסתבר כיותר טוב ויותר ידידותי)הוסבר לי שמדיניות ההחזרה היא עד 14 יום ממועד הרכישה ומבחינת התקלה דבר שיכול לקרות(כבר) הגיע טכנאי החליף את הכרטיס האלקטרוני של המכשיר וטען שעכשיו הכל בסדר. עברה בדיוק שנה ושוב אין מים קרים התקשרנו למוקד לפתוח קריאה ושוב תואם מועד הגעת טכנאי, הגיע טכנאי דיברתי איתו בטלפון והסברתי לו את הבעיה היות ולא הייתי נוכח (כמובן שדאגתי שיהיה מישהו בבית בשעות הביקור היות ואנחנו אנשים עובדים כדי שיהיה לנו כסף לשלם גם על מכשירים דפוקים) הטכנאי אמר שהוא יבדוק ובסיום התקלה יצור איתי קשר ויודיע לי מה היתה התקלה דבר שלא קרה.
בערב כשהגענו הביתה רצינו להוציא מים חמים אך התברר לנו שהמכשיר לא מוציא בכלל מים חמים(בערב כבר אין מענה במוקד)התקשרתי בבוקר יום שישי (יום למחרת) להתלונן ודרשתי טכנאי להיום אך הנציגה טענה שאין מקום רק ליום שני (מה שאומר שאני צריך לרכוש קומקום חשמלי בנוסף) דבר שלא מקובל עלי בכלל, זה שהטכנאי לא בדק את תפעול המכשיר לא אמור להיות בעיה שלי (לפעמים צריך לדעת גם לקחת אחריות ולא להתנער).ביקשתי לדבר עם מנהל הנציגה טענה שאין מנהל שיכול כרגע לדבר איתי רק ביום ראשון.
אני רוצה לומר גם שאם לאחר חודש היו מסכימים לקחת את המכשיר החדש בחזרה הייתי ממשיך להיות לקוח מאוד מרוצה של תמי 4 עם המכשיר הישן אבל נשארתי עם החדש וזה מה שהפך אותי ללקוח ממורמר ולא מרוצה מהיום הראשון( לצערי הכסף לא גדל על העצים ולכן אני נאלץ לסיים את ההתקשרות עד תום ואז לברוח)
ההבדלים בין המכשירים הם
1.במכשיר הישן יש צג מול העיניים דבר שמאוד מקל על תפעול המכשיר
2.הזרימה של המים כמעט אותו הדבר
3.התחזוקה של הישן יותר זולה
אז כל מי שקורא תלונה זו באתר אל תתנו להם לעבוד עליכם
תעשו לכם כלל אם יש לכם משהו שעובד טוב אז למה להחליף
ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה