|
|
|
|
|
|
אי מתן מענה והתייחסות ללקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי תקלה במכשיר התמי 4 שלי (נזילת מים מהמכשיר). כתבתי פנייה דרך הצ'ט של האתר וקיבלתי אישור שהפנייה התקבלה, אך כאשר התקשרתי לברר בשעה יותר מאוחרת מדוע הטנכאי לא הגיע, הודיעו לי שההודעה שלי לא נקלטה כראוי במערכת, כשלמעשה קיבלתי הודעה שזה כן נקלט. התקשרתי ונאמר לי שרק כעבור 4 ימי עסקים יגיע הטכנאי לביתי, ונאלצתי בתקופה זו לנתק את המכשיר מהחשמל ולהישאר ללא מים חמים וקרים (בתקופה חמה זו!).
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|