|
|
|
|
|
|
תקלות מרובות. אין מענה בטלפון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ארבעה ביקורי טכנאי תוך שנה מיום קניית המכשיר. ביקור ראשון -בשבוע הראשון... מבקשים להחליף מכשיר. לא מקבלים מענה. מעל עשרים דקות המתנה. עונים רק למי שמבקש לקנות או לשדרג מכשיר, ואז הם מעבירים אותך שוב לחכות...
|
עגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|