פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמינות האוכל נושא התלונה:
‏שבת ‏10 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון אבנת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי עם בת זוגתי לסניף מקדונלדס בקניון אבנת והזמנו 2
ארוחות מק קבב.
מסיבה מסוימת קיבלנו צ'יפס שהיה קר כבר שקיבלנו אותו ולארוחה העיקרית שזה המק קבב לקח יותר מעשר דקות להגיע וכאשר ישבנו לאכול ראינו שאין טעם לאכול את הצ'יפס כי הוא היה יבש וקר אז זרקנו אותו וסיימנו לאכול את הארוחה בלי הצ'יפס.
אנו לקוחות קבועים של מקדונלדס ולא נתקלנו במצב כזה אף פעם. אנא מכם תטפלו בשירות הזה ותקפידו שהאוכל יוגש חם אחרת אין סיבה לאכול אותו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי ראוי על השירות פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה