|
|
|
|
|
|
זמינות האוכל |
נושא התלונה: |
שבת 10 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון אבנת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגעתי עם בת זוגתי לסניף מקדונלדס בקניון אבנת והזמנו 2
ארוחות מק קבב.
מסיבה מסוימת קיבלנו צ'יפס שהיה קר כבר שקיבלנו אותו ולארוחה העיקרית שזה המק קבב לקח יותר מעשר דקות להגיע וכאשר ישבנו לאכול ראינו שאין טעם לאכול את הצ'יפס כי הוא היה יבש וקר אז זרקנו אותו וסיימנו לאכול את הארוחה בלי הצ'יפס.
אנו לקוחות קבועים של מקדונלדס ולא נתקלנו במצב כזה אף פעם. אנא מכם תטפלו בשירות הזה ותקפידו שהאוכל יוגש חם אחרת אין סיבה לאכול אותו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי ראוי על השירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|