שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום רביעי 22 ינואר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ביאליק רמת גן |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום,
פעם באף פעם אני קונה מקדונלדס, ועד שהפעם הזאת הגיעה, מאוד מאוד התאכזהתי
קניתי ארוחת ביג מק בטייק אוואי, עד שהגעתי הביתה לאכול, פתחתי את ההמבורגר וגיליתי הפתעה.. המבורגר עם גבינה שאני בוודאות לא ביקשתי. ניסיתי ליצור קשר עם הסניף- המספר מנותק, התקשרתי לשרות לקוחות ארצי - אין מענה ולא ניתן להשאיר הודעה, באתר של מקדונלדס אין מקום לשלוח תלונה, מה שכן, הוצא לי במענה הקולי שלהם לשלוח פקס..באמת הגיע זמן שאני אקנה פקס הביתה, זה הרי מוצר מאוד שימושי...ועכשיווי.
מבקשת מכל מי שקורה את התלונה הזו לבדוק טוב טוב את המנות שאתם קונים ומחברת מקדונלדס..להתקדם..מה אנחנו בשנות התשעים? אין לכם מענה לצרכנים בדרכים המקובלות היום?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שרות גרוע + חוסר יכולת ליצור קשר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|