פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏ינואר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ביאליק רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
פעם באף פעם אני קונה מקדונלדס, ועד שהפעם הזאת הגיעה, מאוד מאוד התאכזהתי
קניתי ארוחת ביג מק בטייק אוואי, עד שהגעתי הביתה לאכול, פתחתי את ההמבורגר וגיליתי הפתעה.. המבורגר עם גבינה שאני בוודאות לא ביקשתי. ניסיתי ליצור קשר עם הסניף- המספר מנותק, התקשרתי לשרות לקוחות ארצי - אין מענה ולא ניתן להשאיר הודעה, באתר של מקדונלדס אין מקום לשלוח תלונה, מה שכן, הוצא לי במענה הקולי שלהם לשלוח פקס..באמת הגיע זמן שאני אקנה פקס הביתה, זה הרי מוצר מאוד שימושי...ועכשיווי.
מבקשת מכל מי שקורה את התלונה הזו לבדוק טוב טוב את המנות שאתם קונים ומחברת מקדונלדס..להתקדם..מה אנחנו בשנות התשעים? אין לכם מענה לצרכנים בדרכים המקובלות היום?
עוגמת נפש סוג הנזק :
שרות גרוע + חוסר יכולת ליצור קשר פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח-ממונה על פניות הציבור שם ותפקיד:
לימור שלום רב,

הצטערנו לשמוע על הטעות בהזמנתך.

אנו ניצור איתך קשר במייל המצורף בפנייתך, בכדי שנוכל לבדוק את פנייתך.

בברכה,
דליה פסח
מקדונלד'ס ישראל
תגובה:
ינתן באופן אישי ללקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה