פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בלבול בהזמנה ופיצוי לא נאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במקום עבודתי בר"ג ניתן להזמין אוכל ממסעדות רבות ע"י כרטיס "MEALPASS". ב18.6 הזמנתי יחד עם חבר מהעבודה ממסעדת מקדונלדס.
אני הזמנתי מק-רויאל ופוטטוס.
החבר הזמין מק-רויאל וצ'יפס.

האוכל הגיע בשעה שהוזמנה אך החבר קיבל רק את המק-רויאל ואני קיבלתי רק את הפוטטוס.

התקשרתי למרכז ההזמנות של מקדונלדס שהתנצלו על המקרה - הסברתי למוקדן שמכיוון שיש לנו בעבודה 30 דקות הפסקה שחובה לקחת אותן בבת אחת אנחנו צריכים לקבל את כל המנה מחדש מכיוון שאנחנו לא יכולים לאכול עכשיו חצי ארוחה ואח"כ עוד חצי ארוחה. המוקדן אמר שהוא שולח שוב את המנות.

לאחר חצי שעה הגיעה מנת צ'יפס פיצוי לחבר שלי - אך ההמבורגר שלי לא הגיע.

התלוננתי בפני השליח שהתקשר לסניף שלו ואמר שהם מכינים את זה עכשיו.

חיכיתי מורעב ושעה וחצי לאחר שעת ההזמנה המקורית שלי קיבלתי את המק-רויאל שלי והייתי צריך לאכול אותו עם פוטטוס קרים (מכיוון שהם חיכו לי שעה וחצי).

לאחר יום העבודה פניתי למוקד ההזמנות שהסבירו לי שהם לא יכלו לשלוח שוב את הפוטטוס כי הם נותנים "פיצוי" רק על מה שלא הגיע...

באמת תודה.

אני מאוד אוהב את רשת מקדונלדס ומרבה לאכול בסניפיה אך יותר לא אזמין דרך השירות הטלפוני עקב חוסר האמינות שנותר לי מהם (זהו לא מקרה יחיד).
רעב!!! סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה