פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בעקבות שירות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אבן גבירול 30 כתובת:
לונדון מיניסטור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני לקוח קבוע במקדונלדס, שם אני מבקר לפחות 3 בשבוע.
בביקורי האחרון בסניף לונדון מיניסטור בערב (בסביבות 22:40) ה-15.7 הזמנתי שני ביגמקים עם שתייה קטנה. ביקשתי להוסיף אקסטרה רוטב לביג מקים ולארוז ביג מק אחד ואת השני לאכל במקום. הקופאית הגישה לי את הביג מק הראשון ואמרה לי שתביא לי את השני ארוז לשולחן. לאחר שסיימתי לאכל ועדיין לא הביאו לי את המנה הארוזה לשולחן, ניגשתי לקופה, נאלצתי לחכות שוב בתור עד שהגעתי לקופאית שלא זכרה בכלל על מה מדובר. לאחר שקיבלתי את המנה השניה גיליתי להפתעתי שחוייבתי בשקל עבור רוטב הביג מק. שאלתי מדוע החיוב ושאני בד"כ מזמין תוספת רוטב ומעולם לא מחייבים אותי. הקופאית חשבה שרציתי את הרוטב בצד ולכן חייבה אותי בתגובה אמרה "שקל אתה רוצה:? הנה קח." והגישה לי שקל בעלבון. כל מה שרציתי זה לברר מדוע החיוב ולא לקבל יחס מזלזל. בנוסף במנה הארוזה לא היה רוטב בצד, כך שבעליל חוייבתי על משהו שלא קיבלתי בכלל. אין זאת הפעם הראשונה שיש אי הבנה בסניף זה. אני נוהג ללכת בקביעות לסניף לונדון מיניסטור וסניף רוטשילד ואני חייב לציין שרמת השירות הכללית ירדה בצורה ניכרת.
לאחר החוויה המרה בסניף לונדון מיניסטור, לשם אני לא מתכוון לחזור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצי כלשהו שישנה את הטעם המר מהחוויה פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה