פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסרים בהזמנה נושא התלונה:
‏שבת ‏29 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
סניף עד הלום כתובת:
סניף עד הלום סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מקדונלד'ס סניף עד הלום
הזמנתי 5 ארוחות , מהם 2 ארוחות ילדים. ביקשתי לארוז כדי לקחת הביתה וקיבלתי 3 שקיות. באחת מהם כל הציפס "זרוקים" אחד בתוך השני , בשני כל ההמבורגרים באותו מצב ובשלישי השתיה. במצב זה לא היה ניתן לראת מה יש ומה אין בלי להוציא את כל הדברים מבפנים שבמילה היו שפוכים בתוך השקיות , ושאלתי את המוכרת האם הכל בפנים. לתשובתה ש "כן" שאלתי עוד פעם האם כדאי לבדוק והיא ענתה שלא צריך. בבית גיליתי שחסרה המבורגר מקופסת הילדים ושני קינוחים. התקשרתי והסברתי מה קרה (גם שילמתי בעד משהו שלא קיבלתי וגם לחלק את ההמבורגר השני וכמובן ללא קינוחים).
מנהלת הסניף התנצלה והבטיחה לשלוח לנו שובר לארוחה מלאה כפיצוי. (לדעתי לא מספיק אבל לא רציתי לעשות יותר עינין). כעבור כמה ימים קיבלתי 2 שוברים לשתיה ו לקינוח.....כלומר אני אחרי ששילמתי ולא קיבלתי את ששולם צריך לנסוע כדי לקבל 2 כוסות ושני קינוחים, וזה בניגוד לסיכום.
התקשרתי פעם נוספת, דיברתי עם אותה מנהלת, ואמרתי לה שזה בושה ואכשיו אני רוצה או משלוח אם המוצרים החסרים או 2 ארוחות מלאות כפיצוי על הזילזול.
כתשובה קיבלתי ששרות לקוחות כבר סגור ושביום רביעי היא תחזיר לי תשובה.
היום כבר יום ראשון, תשובה לא קיבלתי וכמובן אתמול כבר הזמנו ארוחה מבורגר רנץ....
אומנם לא מדובר בסכום גדול אבל יש פה עקרון והרגשת זלזול
כספי סוג הנזק :
שמק דונלדס יחליטו, זה המוניטין שלהם פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה