פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הניקיון בשירותים ויחס משפיל של מנהל הסניף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
סניף "ביג" באר-שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה-29.7.06 נכנסו אני בעלי ושתי בנותיי לאכול במקדונלדס בסניף "ביג" באר-שבע לאחר נסיעה ארוכה מהצפון.
בזמן שבעלי הזמין בקופה הלכתי להתפנות, משנכנסתי לשירותי הנשים נחרדתי לגלות שהניקיון בשירותים היה מתחת לכל ביקורת- ניירות על הרצפה, שתן, צחנה, לכלוך וריח מזעזע.
כשהפנתי את תשומת הלב למנהל הסניף- ניר מליאנקר הוא אמר שהוא מיד יטפל בזה.
כעבור 25 דק' לערך, החלטתי לראות אם אכן נעשה משהו בעניין ניקיון השירותים ונחרדתי לגלות שהמצב נותר כפי שהיה, כשדיברתי שוב עם מנהל הסניף הוא הודיע לי ש"בשעת לחץ שכזו" בסניף הוא נמנע מלטפל בניקיון שירותים.
הזדעזעתי מהיחס ומהתשובות הציניות שניתנו לי ממנהל הסניף.
עניין זה השאיר טעם רע לי ולמשפחתי ממקדונלד'ס- לא ליחס כזה ציפינו.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מיצוי הדין עם מנהל הסניף ווידוי שעניין זה לא יחזור פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה