פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שליח השאיר פתק על הדלת לגבי הטיפ שקיבל נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
כיכר דזנגוף סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב19/10 הזמנתי שתי ארוחות ממקדונלד'ס משלוחים.
בתום ההזמנה נמסר לנו 30 דקות זמן משלוח. קיבלנו את האוכל אחרי 50 דקות האוכל הגיע קר אך לא התקשרנו להתלונן, הכבישים רטובים, דברים כאלה בהחלט קורים, אנושי והגיוני לדעתי.
אבל במקרה החד פעמי הזה הזמנו בכרטיס האשראי של אמי(לייף סטייל) כי לא היה ברשותי כסף מזומן בכלל. בהתחלה לא רציתי להזמין כי לא היה לי טיפ לתת לשליח אבל אז בדקנו והסתבר כי גובים 12 ש"ח!!! דמי משלוח על המשלוח מהסניף שמרחק הליכה מהבית שלי.
אז אמרנו שנזמין.
הזמנו, קיבלנו את האוכל התאכזבנו קלות מהתזמון ומהאוכל הקר אבל לא אמרנו מילה.
מאוחר יותר כשבאנו לצאת מהבית נוכחתי לתדהמתי לראות את הקבלה של המשלוח מודבקת על הדלת שלי, ועליה כתוב "להבא תדעי שנהוג להשאיר טיפ"!!!!
אני למחייתי עובדת במקרה כמנהלת סניף של מסעדת מזון מהיר ומנהלת מערך משלוחים הרבה יותר גדול משל מקדונלד'ס, אני מצפה מהחברה שתנהג בהתאם למקרה המיותר הזה שגרם לי בהחלט לא להזמין מהם יותר אלא לאכול רק במסעדות שלהם.
וחבל.
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה