פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מקומות ישיבה וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קיריון קרית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 27/10/06 בשעה 20:40 נגשנו לסניף בתקווה לאכול לפני סרט שהיינו אמורים לצפות בו 21:30. בדלפק עבדו מנהלת המשמרת שהייתה עסוקה בעניינה ועובד בשם אור שצלע על רגל אחת ובוקשי זז.
התור היה ארוך והיו צעקות מצד הלקוחות, בשלב זה הייתי בתחילת התור אך רק בשעה 21:00 לאחר 20 דקות הגיע תורי המיוחל.
הזמנתי שתי ארוחות וחיכיתי שוב 15 דקות שיגיעו הארוחות.
השיא של הערב הגיע כשנועה מיטרני מנהלת המשמרת טענה שאני צריכה לאכול באוויר כי החלק העליון של הסניף שבו יושבים הלקוחות מלוכלך כי היתה שם עד 20:00 יום הולדת. השעה כבר 21:15 ומשעה 20:00 עדיין לא ניקו אותו? אחרי מספר צעקות של לקוחות הגברת נועה נזכרה לבדוק אם החלק נקי ורק אז פתחה את המקום.
האוכל היה גרוע, הפוטטו היה קר לחלוטין ( אני ראיתי את אור העובד לוקח כוסות של פוטטו מלאים שעמדו בצד וזרק אותם לרשת לחמם אותם אחרי שעמדו בחוץ לפחות שעה.
הרויאל היה ללא רטבים והרגשתי זלזול רב בלקוח. לסרט הגעתי כמובן באיחור של 10 דקות.
תודה רויטל.
ברצוני לקבל תשובה לגבי התלונה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה