פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וחוסר התייחסות של הרשת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
חולון-קריית רבין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי כרטיס "מק-בונוס" לצבירת ניקובים בעת קניית ארוחה. כעובדת נתב"ג וסטודנטית באוניברסיטה נהגתי לפקוד את סניפים אלו לא מעט.
כאשר פניתי לפני כ-חודשיים לסניף חולון וביקשתי ניקוב בכרטיס אמרה הקופאית כי הכרטיס אינו מוכר לה והביאה את אחראית המשמרת.
בכרטיס המק-בונוס כתוב כי הכרטיס תקף בין השעות 12:00-15:00 (והשעה הייתה 12:45 לערך) וכי בסניפי האוניברסיטה ונתב"ג תקף הכרטיס בכל שעות היום.
אחראית המשמרת בצורה מזלזלת ביותר סירבה להתייחס אלי ישירות ואמרה לידי:"נו, מה היא לא מבינה? כתוב פה שזה רק באוניברסיטה ובנתב"ג".
כלומר: רמזה כי אני היא זו שלא מבינה את הכתוב- וזאת בשעה שהיא אינה מבינה. וגם כאשר ניסיתי להסביר לה שזה לא מה שכתוב המשיכה להתעקש כי אני לא מבינה ושהיא לא חייבת לכבד את זה.
יחס כזה משפיל, ליד אנשים אחרים, לגבי יכולת ההבנה שלי ואי מתן שירות הולם גרמו לי להדיר את רגלי מסניפי הרשת.
לאחר המקרה פניתי לשירות הלקוחות של מקדונלד'ס אך לא זכיתי לתשובה. ניסיתי ופניתי עוד פעמיים, סה"כ שלוש פניות אך לא זכיתי לתגובה ולא להתנצלות.
חבל מאוד שרשת גדולה שאמורה להתמחות בשירות מעסיקה אנשים כאלו ואף מקדמת אותם, וחבל אף יותר כי מזלזלים בלקוחות ולא מתייחסים לפניותיהם.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות, מתן סדנאות שירות לעובדים פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה