יחס מזלזל וחוסר אמינות |
נושא התלונה: |
יום ראשון 04 מרץ 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
3 בנותי ניגשו לסניף על מנת לקנות ארוחות.
כרטיס האשראי נמסר לקופאית ולאחר התשלום , לא הוחזר לילדה אלא הונח על הדלפק , וקופאית אחרת הניחה עליו מגש והכרטיס נעלם.
לאחר שפניתי אליהם , טענו כי בבדיקה של מצלמות האבטחה , נראה בבירור כי הכרטיס הוחזר לילדה וכי היא נראית שומטת אותו לריצפה , לאחר ששמה אותו בארנק. הילדה זוכרת בוודאות מה שאירע , ןבקשתי לצפות בצילומים נענתה בשלילה.
מעבר לנזק שבאובדן הכרטיס באשמת הסניף , האשמת הילדה באובדנו היא מקוממת.
|
כספי |
סוג הנזק : |
בדיקת של מצלמות האבטחה ובנוכחותי , ובמידה והצדק עם הילדה , מתן פיצוי על המקרה והאשמות השווא |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|