פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל וחוסר אמינות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
3 בנותי ניגשו לסניף על מנת לקנות ארוחות.
כרטיס האשראי נמסר לקופאית ולאחר התשלום , לא הוחזר לילדה אלא הונח על הדלפק , וקופאית אחרת הניחה עליו מגש והכרטיס נעלם.
לאחר שפניתי אליהם , טענו כי בבדיקה של מצלמות האבטחה , נראה בבירור כי הכרטיס הוחזר לילדה וכי היא נראית שומטת אותו לריצפה , לאחר ששמה אותו בארנק. הילדה זוכרת בוודאות מה שאירע , ןבקשתי לצפות בצילומים נענתה בשלילה.
מעבר לנזק שבאובדן הכרטיס באשמת הסניף , האשמת הילדה באובדנו היא מקוממת.
כספי סוג הנזק :
בדיקת של מצלמות האבטחה ובנוכחותי , ובמידה והצדק עם הילדה , מתן פיצוי על המקרה והאשמות השווא פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה