|
|
|
|
|
|
הבטחה לא מקויימת |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במהלך חג הפסח אכלתי בסניף ברשת והוטעתי לגבי כשרות של אחד המאכלים
פניתי אליכם בתלונתי הראשונה ומייד לאחר מכן פנתה אלי במייל אחת המנהלות
של החברה בטענה שבכלל הרשת אינה כשרה
עניתי כי אני מודעת אבל בכל זאת מדוע מוכרים בחג הפסח לחמניה כשרה מקמח מצות ?! ולא לחמניה מקמח רגיל
הובטח לי ע"י אותה המנהלת כי ישלח אליי הבייתה שובר של ארוחה ללא תשלום ונשלח לי שובר של קינוח .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|