פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה ארוכה והשפלה ע"י לקוחה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
גראנד קניון, חיפה כתובת:
גראנד קניון (קומה ראשונה) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ראשית אציין שפניתי אל מקדונלדס דרך אתר האינטרנט שלהם ולא קיבלתי כל מענה. זוהי הפעם השניה שאני פונה באמצעות אתר האינטרנט ולא מקבלת תשובה.

נכנסתי לסניף בגראנד קניון (קומה ראשונה) בשעת ערב על מנת לרכוש מילקשייק. אני פוקדת את הסניף לעיתים קרובות ורגילה לתור הארוך ולשירות האיטי כך שידעתי שצפויה לי המתנה לא קצרה.
המתנתי כעשר דקות וכשהגיע תורי והקופאית פנתה אלי, קפצה מאחורי לקוחה, דחפה שטר כסף לידה של הקופאית וביקשה ממנה חבילות קלפים. הערתי את תשומת ליבה של הקופאית לכך שאני הייתי קודם. הקופאית הסתכלה עלי בחוסר אונים ולא אמרה דבר. הסתובבתי לאחור ופניתי ללקוחה שנדחפה ואמרתי לה שהייתי לפניה בתור. הוספתי שאם זה לא ברור מאוד שתשים לב לכך שאני עומדת לפניה בכל מקרה. הלקוחה אמרה ש"זה בסדר" משום שהיא לא קונה אוכל. שאלתי אותה מה הקשר בין הדברים והיא ענתה שהיא רק קונה קלפים ולא צריכה להמתין בתור לשם כך. הדיון על התור ביני ובין הלקוחה בעלת הקלפים המשיך להתפתח וכל הזמן הזה הקופאית עומדת עם שטר הכסף ולא עושה דבר. בנוסף, חשתי חוסר נעימות משום שלקוחות אחרים התבוננו בנו ושמעו את דברינו כאשר לבסוף הקופאית הגישה ללקוחה את הקלפים. הלקוחה הנדחפת סיימה את דבריה בכך שאמרה "נכון, הייתי מאחוריך אבל עכשיו אני לפניך". היא נופפה בקלפים לשם המחשת דבריה והסתלקה.
חשתי השפלה גדולה.
לא היה ברור לי בכלל למה הקופאית (שלא שמתי לב לשמה ועל כך אני מצרה) קידמה בתור את הקוחה שקנתה קלפים.
מה שכן ברור לי הוא שמקדונלדס לא משקיעים משאבים רבים בהטמעת שירותיות אצל עובדיהם הזוטרים וחבל. גם ככה ההמתנה בסניף הזה היא תמיד ארוכה. אציין שמנהלת משמרת שהיתה שם ושירתה לקוחות לא התערבה בהתנהלות למרות ששמעה את הדברים.
אני מקווה שתלונתי לא תתפש כקטנונית ושעצם העובדה שרכשתי "רק" מילקשייק לא תבטל את חשיבות הנושא. באותה מידה יכולתי לרכוש 5 ארוחות.
עלבון סוג הנזק :
נא הפנימו שירות טוב מהו. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה