פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא תלונה אלא שבחחח נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום קוארים לי רחל אני וחברה שלי והילדיים ביום רביעי הזה הכלנו לאכול במקדולדנס שברמת החייל בהברזל 32 והיה שם קופאיי יוצא מן הכלל לא חיכינו יותר מ3 וחצי דקות להזמנה של 120 שקל וזה היה לו מסובך וכול הכבוד לו אני פעם ההיתה מזמינה ממשלוחים ועכשיו אני רק שםם לעובד קראו לירן נדלר והוא נתן לילדים שלנו כולל הזמן בלונים ודיבר איתם שהוא הלך לאזור השני רגע לנקותת 3 הילדים שלנו הלכו אחריו ודיבר איתו וחיבקו אותו ולא רוצה ללכת עד 8 וזה היה שרות יוצא מן הכלל ורק רציתי שתעדו לטפל בזה יותר הוא באמת עובד טוב רק מחייך צוחק דיבר איתנו טיפל בנו יפה ניקה לנו את השולחנותת היה שרות לא 100% אלא 200% באמת כול הכבוד ישר כוח
לא נזק כול הכבוד סוג הנזק :
אחלה של עובד מכול הסניפים פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח- ממונה על פני שם ותפקיד:
רחל, אני מאשרת בתודה קבלת המחמאות אודות העובד בסניף רמת החייל, אשר הסב לנו קורת רוח רבה. העובדה שטרחת ומצאת לנכון להקדיש מזמנך ולנסח דברי שבח והערכה לעובד, מחזקת ותורמת לתחושת סיפוק רבה. תגובה:
ברצוני להודות לך על המחמאות ולאחל לך ולקל לקוחותינו המשך ביקורים מהנים בסניפי הרשת בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה