פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום,
שמי אריאל מת"א.
ביום שישי, 12/10 בשעה 12:35 ביצעתי הזמנת ארוחה לביתי אצל אסף מהמוקד.
נאמר לי שהארוחה תגיע אלי עד 45 דקות. כעבור שעה לאחר שלא הגיע כלום ולא התקשרו לעדכן אותי על עיכוב,
התקשרתי למוקד כעבור 10 דקות נעניתי בחוצפה מלווה בהרמת קול ע"י מוקדנית בשם מיכל.
כשהאוכל הגיע קר ומעוך, לאחר שעה ורבע, התקשרתי לאחראית משמרת שאמרה שיצרו איתי קשר ביום א' לגבי פיצוי להזמנה הבאה.
לא נוצר שום קשר.

ביום רביעי, 24/10 בשעה 19:40 בצעתי שוב הזמנה לביתי אצל מוקדנית בשם מורגן, שהיתה שירותית ואדיבה לשם שינוי.
שוב האוכל הגיע אחרי שעה למרות שנאמר לי 45 דקות. שוב לא עדכנו אותי לגבי עיכובים. כשהתקשרתי למוקד ההמנות
כדי לברר מה עלה בגורל ההזמנה שלי נעניתי ע"י ג'ואנה שהציגה את עצמה כאחראית משמרת שהשליח היה בכלל
בבית סמוך והאיחור הינו 8 דקות בלבד (למרות שהיה רבע שעה) ולא מגיע לי שום פיצוי והיא לא חושבת שהיה צריך בכלל לעדכן אותי.
(אמרתי לה שזוהי הפעם השניה ברציפות) שוב טופלתי בצורה שאינה שירותית , שוב הארוחה הגיעה קרה ומעוכה.

אין שום פרופורציה בין המחיר אותו אתם גובים לתמורה אותה אני קיבלתי.

כספי סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה