פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות איטי מאוד מאוד נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מתחם ביג באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
1. הגשתי תלונה לפני חודש ישירות באתר מקדונלדס ולא נעניתי
2. עצרתי לארוחת צהריים מתוך הבנה כי במקדולנלדס לא אצטרך להתעכב כמו בשאר חנויות המזון במתחם. בפועל המתנתי למעלה מ20 דקות עד שקיבלתי שירות וזה עוד שהסניף לא היה עמוס ובמשמרת נכחו מנהל הסניף וסגניתו. מה שקרה הוא שאזל לי הזמן ,התעצבנתי נורא על השירות ונאלצתי לעזוב ולהמשיך בדרכי דרומה ללא לאכול! אין הצדקה להכנס למקדונלדס אם השירות כזה איטי. לא ייתכן!
בזבוז זמן! סוג הנזק :
פיצוי ושיפור מיידי של השירות בסניף. לדעתי יש לצאת פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח- ממונה על פני שם ותפקיד:
אריק, קיבלנו את פנייתך מיום 10.10.05 מאתר מקדונלד'ס. תגובה הועברה אלייך עוד באותו היום במייל המצורף.
אנו מצטערים על זמן ההמתנה ומקווים כי מקרה שכזה לא יחזור על עצמו.
תגובה:
אנו נשמח לארח אותך לארוחה חוזרת ולחוויה מתקנת אותה תוכל לממש בכל אחד מסניפי מקדונלד'ס בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה