פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ועוד מצד מנהל/ אחמ"ש נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון רמת אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הגענו היום אני וחברתי לסניף בקניון רמת אביב, הזמנו 2 ארוחות והמתנו... חלף יותר מדי זמן ששאלנו מה קורה עם זה, נענו ע"י אנסטסיה שהציגה את עצמה כמנהלת שלפני שנייה הבורגר יצא ושנמתין זה היה בצעקה ובכעס.
לאחר כמה דקות שאלנו מה קורה היא כעסה וזרקה לנו את הבורגר על המגש בעצבים, הינו פשוט בשוק!!!!!!!!!!!!!!
וחיכנו עוד כמה דקות לציפס, כששאלתי אותה מה השם שלה היא אמרה לי אנסטסיה קחי תהני!!!!!!!!!!!(תהני- כאילו מזה שהיא הביאה לי את השם!!)
אני אומרת לכם הייתי בהלם, בחיים לא קיבלתי כזה יחס מאיש שמטרתו לתת שירות.
חברתי שקנתה שם כמה פעמים אמרה לי שהיא רגילה לכזה יחס מהסניף הזה.
אני לא מאמינה שחברה כזאת מעסיקה כאלו אנשים..
זאת פעם אחרונה שאני קונה בסניף הזה!!!!!
מקווה שתשכילו מהנושא ששירות זה בעצם הדבר הכי חשוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שלא יהיו כאלו עובדים בחברה שנותנת שירות פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה