תנאי תברואה לקוייה, אוכל לא טרי ושירות גרוע |
נושא התלונה: |
שבת 06 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון עזריאלי |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ברצוני להגיש תלונה על תברואה לקוייה ועל שירות לקוי בסניף מקדונלד'ס קניון עזריאלי.
ביום שבת ה - 6.9.08, ביצעתי את ההזמנה הבאה בסניף מקדונלד'ס קומה ב' בקניון עזריאלי:
טורטייה עם סטייק עוף.
פוטטו + שתייה.
גלידה פיצוץ .
הטורטייה הייתה יבשה ולא טרייה,
הסטייק היה מחומם וקשה,
הפוטטו היה יבש בצורה בלתי נסבלת.
בנוסף, כאשר ביקשתי קטשופ הגיש לי המוכרן צלוחית מלוכלכת של קטשופ שעמדה בחוץ,
כשביקשתי קטשופ סגור נעניתי בשלילה ע"י המוכרן.
ניתן היה לראות את המטבח: תנאיי ההיגיינה היו ירודים מאוד,
קרש חיתוך מלוכלך, קערות רטבים חשופות, עובדים ללא כפפות,
אפילו ראיתי את אחד העובדים מרים עגבנייה שנפלה על הרצפה ומחזיר אותה לשולחן.
לגבי הגלידה, כמות הגלידה שקיבלנו הייתה פשוט מצחיקה ביחס לזו שאנו מקבלים במשך שנים בסניפי מקדונלד'ס.
אנו לקוחות ותיקים של הרשת ומעולם לא נתקלנו באוכל גרוע, שירות גרוע ובתנאיי היגיינה לקויים.
ממש עוגמת נפש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
שיפור תנאי ההיגיינה בסניף, שיפור השירות, כפיפה לנהלי הרשת. פיצוי הולם על עוגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|