פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש ויחס מזלזל מצד ההנהלה נושא התלונה:
‏שבת ‏11 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
אזור תעשייה הרצליה פיתוח כתובת:
אזור תעשייה הרצליה פיתוח סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברתי ואני הגענו לסניף מקדונלדס בהרצליה פיתוח והזמנו כהרגלנו ארבעה דאבל המבורגרים קטנים וגלידה לקינוח. לאחר המתנה הגיע אלינו האוכל ארוז וחברתי הבחינה כי נפח המנה קטן מהרגיל. למזלנו לא חיכינו לבית והיא פתחה את האריזה כבר בסניף. לתדהמתנו, גילינו כי במקום לקבל 2 קציצות קיבלנו קציצת המבורגר אחת חצויה(!!!). הקופאית ההמומה שאלה במטבח לפשר הדבר ובתגובה יצאו אלינו עובדי המטבח המצחקקים במבוכה. כשביקשנו לדבר עם המנהל, הוא היסס ורק לאחר מספר דקות הגיע אלינו. בתגובה לשאלתנו האם הם נוהגים להגיש חצאי מנות ברשת, הוא הגיב כי "נגמר הבשר". שאלנו מדוע לא יידעו אותנו מראש ומדוע עלינו לשלם עבור מוצר שלא עומד בתקן ובוודאי שאינו מייצג את כמות הבשר המצויה במנה באופן סטנדרטי. הוא לא ידע לספק תשובה כלשהי אלא הטיח בנו שוב כי נגמר הבשר וכי מדובר באותו סוג בשר. מיותר לציין כי לא ציפינו לתגובה כזו ממנהל הסניף ( אחמד אגברייה) שלא טרח כלל להתנצל או לנסות לפצותנו בדרך כלשהי. לידינו עמדו לקוחות נוספים שהיו המומים מדרך הטיפול של אחמד ודרשו בשמנו פיצוי הולם. אחמד המבולבל המשיך להטיח בנו דין ודברים ולבסוף החלטנו לבקש את ביטול העסקה(שנעשתה באשראי) ולפנות לגורם בכיר יותר כיוון שנציג ההנהלה בסניף לא נתן כל מענה וזו בלשון המעטה. יש לציין כי אנו לקוחות קבועות שפוקדות את סניפי הרשת באופן תדיר ומעולם לא נתקלנו במוצר פגום ובטח שלא בכזו תודעת שירות נמוכה ויחס שראוי לגינוי. נשמח לקבל תגובתכם במהרה טרם פנייתנו הרשמית לגופים נוספים שאמונים על טיפול בתלונות הציבור.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם וטיפול נקודתי בתודעת השירות בסניף המדובר פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה