פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול וחוסר אמינות כלפי הלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אינני יודע אם זהו המקום הנכון לכתוב את אשר קרה לי בסניפכם שבוע שעבר אך אשמח אם תוכלו לנסות ולטפל במקרה/להעביר אותו לגורמים האחראים.

במוצאי השבת האחרון 22/11/08 ניגשתי לסניף מקדונלדס בנמל התעופה נתב"ג. חשוב לציין כי אני עובד בשדה התעופה ואני יודע כי בשעה 00:00 מתבצעת לפעמיים סגירת קופות לצורך ספירה ולכן ביקשתי מחברי שיבוא להחליף אותי כמה דק' על מנת שאספיק לאכול אצלכם. הגעתי לסניף בשעה 23:53 לערך ונעמדתי בתור על מנת להזמין ארוחה. בשעה 00:00 כשהיה עוד אדם אחד לפני נאמר לי כי ישנה סגירת קופות בשעה 00:00 ומכיוון שהגעתי לאחר 00:00 אינני אוכל לקנות אצלכם דבר. משהסברתי לאחראי המשמרת כי השעה היא 00:00 בדיוק ואני עומד כאן כמה דק' אמר לי כי אינני צודק וכי לא הגעתי בזמן. מיותר לציין כי במתחם ישנם עוד חנויות רבות אשר מספקות מזון מהיר ואף במחיר הזול מהרשת שלכם אך לאחר שמראש תכננתי לאכול אצלכם ואף ביקשתי משותפי לעבודה כי יגיע כמה דק' לפני הזמן להחליף אותי חשתי אכזבה גדולה ורבה. בתור אזרח אני מצפה כי רשת שמכבדת את עצמה לא תתווכח על דברים קטנים כאלו עם הלקוח אם הוא הגיע דקה לפני או אחרי (מה גם שהגעתי לפחות 5 דק' לפני מועד הסגירה), וכי תאמין ללקוח שהוא איננו משקר כי הוא הגיע בזמן. חבל לי כי זהו היחס אשר לו זכיתי מעובדי החברה שלכם, ורק נותר לי להגיד כי להבא אלך לאכול ככל הנראה ברשת אחרת אשר מכבדת את לקוחותיה.

עלבון + עוגמת נפש סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה