פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל מאחראית משמרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז מסחרי שוהם כתובת:
שוהם סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.12 נכנסתי לסניף מקדונלדס בשוהם עם חברתי ,הגענו לדלפק ונלקחה מאיתנו הזמנה שגוייה עי הקופאית, חשוב לי לציין שההזמנה עדיין לא הוכנה אלא במעמד ההזמנה הערנו את צומת ליבה של הקופאית שזו אינה ההזמנה ,שלא ביקשנו נגאטס אלא מקלות תירס. הקופאית ניגשה לאחראית משמרת שלה בשם שחר .כ. כדי שתבוא ותבטל את ההזמנה מהקופה ולעלות הזמנה חדשה, האחראית משמרת שחר הגיע לדלפק לאחר המתנה של 15 דקות וביטלה את ההזמנה תוך כדי שהיא אומרת לנו בזלזול ובחוצפה"רק שתדעו שהאוכל הזה נזרק, ובפעם הבאה תחשבו טוב ליפני שאתם מזמינים ארוחה" אמרתי לה שזו לא טעות שלנו אלא של הקופאית שלא הבינה את ההזמנה שרצינו להזמין, היא חזרה ואמרה בציניות "שזה לא משנה ושאוכל נזרק" (הכריחה אותנו לקחת את ההזמנה השגוייה), וכששאלתי לשמה אמרה שזה לא מעניין אותה ושהיא לא תאמר לי את שמה , כשביקשתי שוב את שמה (לא היה לה תג עובד עם שם על החולצה) היא ענתה לי שהיא לא חייבת לי כלום,
מיותר לציין כי הרגשתי יחס מזלזל, ומיד עזבתי את הסניף (ללא ארוחה)בעוד שהאחראית משמרת מחייכת לי בפנים בציניות, חשוב לי לציין שגם אני עבדתי במקדונלד בצעירותי ואותי לימדו שהלקוח תמיד צודק ולא להתחצף ,
אני לקוחה מושבעת של מקדונלדס ואף פעם לא קיבלתי יחס מזלזל כמו זה, (בעודי אישה בהריון כעט ותעבעתי לאוכל מהיר היה חזק נאלצתי לצאת מהסניף ללא ארוחה ומרוגזת).
בנוסף,ריח הצחנהשל שתן בשרותים כל פעם שאני נכנסת לשם ממש מחליאה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי לארוחה מקלות תירס+ נזיפה בעובדת שחר פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה