פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העלמת כסף נושא התלונה:
‏שבת ‏27 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רגבה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני ומשפחתי לקוחות מרוצים זה מספר שנים של מקדונלד'ס, ומעולם לא נתקלתי בבעיה הן של איכות המזון והן של השירות המעולה.
ביום ש' ה-2.12.08 בשעה 15:30 הזמנתי ארוחה לי ולבני הקטן בסניף "רגבה" בסך 42 ₪. הגשתי למוכרנית שטר של 200 ₪ וחיכיתי לעודף ולארוחה. לאחר זמן מה שלא קיבלתי עודף, הזכרתי למוכרנית שאני מחכה לעודף וזו ענתה לי בנוכחות אחראית המשמרת, שהיא החזירה לי את השטר ובקשה שאשלם שוב. הסברתי לה שלא קיבלתי שום שטר חזרה, ובסבלנות ונעימות ביקשתי ממנה לבדוק שוב, כדי לא להביך אותה.
המוכרנית המבולבלת חזרה שהיא החזירה את השטר ושהיא לא טועה. חזרתי על בקשתי שתבדוק שוב פעמיים, וכשזו לא נענתה לבקשתי, שילמתי בשנית על הארוחה ויצאתי מן הסניף. שמרתי את הקבלה.
אני מניח שיש לכם מצלמות מעקב על דלפק המכירה, ואני דורש שתבדקו את העניין ביסודיות. אני יוצא בהרגשה רעה מאד ומרגיש מרומה.
עלבון ועובת נפש סוג הנזק :
בדק בית בסניף ופיצוי הולם פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה