המתנה ארוכה מאוד ושירות לקוחות לוקה בחסר |
נושא התלונה: |
יום שני 22 דצמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שוהם |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.12.08, בשעה 15:30 הגעתי לסניף מקדונלדס בשוהם באיזור בו אני עובד, על מנת לרכוש ארוחת צהריים ברבע השעה שעמדה לרשותי. המתנתי ארוכות בתור וכאשר הגיע תורי הזמנתי המבורגר. ההמתנה להמבורגר ארכה כרבע שעה, בסיומה קיבלתי את המוצר וניגשתי להתיישב לאכול, אולם אז גיליתי כי מדובר בהמבורגר בלי ירקות ו/או רטבים. מיותר לציין כי בשלב זה כבר הייתי לחוץ בזמן ואיחרתי לחזור מארוחת הצהריים. לא נותר לי זמן לאכול ולכן ביקשתי את כספי בחזרה. המוכרת קראה למנהלת אשר הגיעה רק לאחר כעשר דקות נוספות (!) בסופן היא החזירה לי את הכסף אולם איחרתי לעבודתי ונגרם לי נזק כספי היות ואני עצמאי. מלבד בזבוז הזמן שנגרם לי והנזק הכספי, עוגמת הנפש אינה אמורה להתרחש בסניף של חברה כה גדולה ומנוהלת היטב.
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|