פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות מזלזלת , שרות גרוע וטעויות חוזרות ונשנות נושא התלונה:
יצחק אודי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏26 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
זבוטינסקי פינת ביאליק רמת גן כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 26.02.09 יום חמישי בשעה 19:00 בערך הגעתי לסניף מקדונלדס במרכז אלרם ברמת גן .
יש לציין כי הסניף היה יחסית ריק ולא היו תורות או לחץ על העובדים.
אני גר בקרבה יחסית לסניף הזה ולכן אני לוקח ממנו הרבה פעמים אוכל בTAKE AWAY ולכן אני יכול להעיד שהמקרה הנ"ל אינו מקרה חד פעמי ובתום לב.
שהגעתי לסניף לקח ממני הזמנה מישהו שהיה כתוב על התג שם שלו שהוא סגן מנהל הסניף
הגעתי אליו והזמנתי ארוחת דאבל מק רויאל יבש ובנוסף 10 נאגטס והמבורגר קטן במבצע של ה 10 שקלים .
יש לציין כי בשל טעיות חוזרות ונשנות שאני מגלה שאני מגיע הביתה עם האוכל אמרתי לבחור שטיפל בי שאני מבקש שלא יעשו טעויות שבדרך כלל קורות ויבדקו פעמיים
התגובה שקיבלתי ממנו הייתה זלזול בוטה והוא אמר לי שאין לי מה לדאוג אני יקבל את כל מה שהזמנתי שזה מה שרציתי לשמוע אבל הטון דיבור היה כזה שלא מגיע לי לקבל .
לאחר מכן הוא הלך למטבח והייתי איתו בקשר עין שהוא דיבר עם 2 עובדות שהיו במקום הסתכל עליי וצחק , יש לציין שאני לא שמעתי על מה הם דיברו ולכן אני לא יודע אם הצחוק הזה היה מופנה כלפיי או לא ולא על זה אני מתלונן אבל בכל זאת אני רוצה שמישהו שם ייקח לתשומת לבו שלא צוחקים ככה מול הפנים של הלקוח
שקיבלתי את האוכל ועזבתי את הדלפק הלכתי לאחד השולחנות שבסניף ופתחתי את השקית ו"להפתעתי הרבה" המבורגר קטן לא היה שם , ההמבורגר בארוחה לא היה יבש כמו שביקשתי ,והיה יותר קרח בכוס מאשר שתיה .
ארוחת ערב באותו היום לא אכלתי במקדונלדס והחזרתי את האוכל לנציג שטיפל בי שלא התאמץ לתקן את הנזק שגרם אלא רק ביקש את הכרטיס אשראי שלי כדי לזכות אותי על הארוחה
עכשיו בנימה בונה קצת :אני חושב שכדאי מאוד שרשת מקדונלדס תתחיל להעסיק אנשים שרוצים לעבוד ולא כאלה שבאים לשרוף 8 שעות של משמרת מכיוון שבמחירים של הארוחות אני הייתי מצפה ליחס "קצת" יותר איכותי
ו סוג הנזק :
פיצוי הולם ויותר חשוב מהפיצוי שתלמדו את העובדים שלכם איך להתייחס ללקוחות פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה