פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות לתלונה נושא התלונה:
רוטנברג דנה שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.4.09 הזמנתי 2 ארוחות מק רויאל קיבלתי מיונז מקולקל התלוננתי בפני האחראית משמרת כתבתי לכם מכתב תלונה גם באתר זה וגם באתר שלכם ועד היום לא קיבלתי שום תגובה בנושא.
אני מצרפת את המכתב הקודם ששלחתי.
לטיפלכם.
שלום,
בתאריך 18.4.09 נכנסתי לסניף מק'דונלדס בגרנד קניון חיפה והזמנתי 2 ארוחות מק רויאל.
בתחילת הארוחה טעמתי את המיונז והקטשופ,אך המיונז היה מקולקל-טעמו היה חמוץ וגועלי וזאת למרות שתאריך התוקף שעל השקית היה 12.5.09.
פניתי למנהלת המשמרת ותשובתה פשוט נשלפה מהשרוול:"המיונז טוב,הוא פשוט קצת חמוץ מהרגיל".
לא ייתכן שטעמו של מיונז יהייה חמוץ,שכן טעם חמוץ משמעו היווצרות חידקיים הנובעים מתנאים לא נאותים של אחזקת המיונז.
בבירור שביצעתי נוכחתי לדעת כי מצב זה עלול לגרום לשלשולים,חום גבוה הקאות ובמקרים הקיצוניים פירוכסים ואף מוות,כתוצאה מחיידק הסלמונלה אשר נמצא במזון מקולקל בעיקר העשוי מביצים.
אני לקוחה אשר אוכלת לפחות פעם בשבוע בסניפי מק'דונלדס כך שאני מכירה היטב את טעמו של המיונז.
אני מקווה שעניין זה יטופל בהקדם ויבוצעו בדיקות מעבדה שכן דבר זה עלול להוביל למגפה ורמה תבראותית נמוכה.
לטיפולכם ,
דנה...
עלבון סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה