פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תפקוד מוחלט בסניף קניון הזהב ראשון לציון נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏11 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הזהב ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב,
אני מתגוררת ועובדת באזור קניון הזהב שבראשון לציון, בגלל אהבתי הרבה לרשת מקדונלדס אני נוהגת לבקר (לצערי הרבה מאד) בסניף זה בערך פעמיים בשבוע, וכל פעם מחדש אני מתאכזבת ומתעצבת, עוד לפני כניסתי לסניף, אני מתחילה בסדרת נשימות והרגעה עצמית מכיוון ש 95% מהביקורים שלי גורמים לעצבים מיותרים, אם זה מהמתנה ארוכה מאד בתור לקופאית/להזמנה שלי, חוסר סדר המוחלט שיש בסניף זה, טעויות בהזמנה, קופאים לא ממוקצעים/איטיים/חסרי מוטיבציה להיות שם ועוד...
רציתי ליידע על המקרה שקרה אתמול בערב. אני וחברי החלטנו לעצור בדרכנו הביתה בשעות הערב ולקנות לעצמנו ארוחה במקדונלדס. החלטנו שאני ישאר ברכב ובן זוגי ילך לקנות את הארוחות שלנו.
בגלל שהחננו קרוב לסניף, יכולתי לראות את בן זוגי מזמין את הארוחות ואת הנעשה בסניף, נתחיל בזה שבן זוגי נכנס לסניף 21:07 ויצא ממנו ב21:30 כלומר הזמן שהוא עמד בתור, הזמין את האוכל וקיבל אותו היה 23 דקות! כעובדת לשעבר של הרשת זכור לי טוב טוב שזמן ההמתנה של הלקוח בתור אמור לעמוד על 2 דקות בתור ודקה בקופה, כלומר, סה"כ 3 דקות, לא 12 דקות ולא 21 או 23 דקות. 23 דקות ברשת של FAST FOOD זה לא סביר ולא מתקבל על הדעת בכלל!
מראות עיניי, ב23 דקות שהיו לי מההמתנה הארוכה, זה תור, לא גדול במיוחד כי ראיתי את הדלפקים (בזמן עומס לא רואין אותם) ועובד אחד או שניים קופצים מהמדרגות שיש בתוך הסניף.... (שעת משחקים!? הזוי ביותר)
כשבן זוגי חזר לרכב שאלתי אותו מה כבר קרה עכשיו.... הוא הסביר לי שהיו 6 קופאים/עובדים זוטרים באזור הקופות, ו3 מנהלים. מנהל אחד היה סגור בחדר מנהלים, מנהל אחד שוחח עם חבר באזור השולחנות אכילה, ומנהל אחד תיפעל קופת גלידות. לאחר שהמנהל בעמדת הגלידות (לא ברור לי למה מנהל מתפעל עמדת גלידות- זה כל כך קשה? מצריך קישורים מיוחדים?למה לא נתן לעובדים הזוטרים/חדשים/רגילים את העמדת הגלידות והוא יתפעל עמדה רגילה ויתקתק הזמנות) הבין שאין הרבה לקוחות שרוצים גלידות לכן התחיל לקחת הזמנות רגילות מלקוחות ואחד מהם היה בן זוגי, לאחר ביצוע ההזמנה והתשלום עבורה, הוא עבר חצי מטר הצידה כדי לתת ללקוח שאחריו את המקום בזמן שהמנהל מכין לו את ההזמנה, מכיוון שלא כל מה הוא הזמין היה מוכן, נאלץ לחכות ולחכות ולחכות, המנהל הכניס את מנות הציפס לשקית והמתין להמבורגר/נאגטס שיגיעו מהמטבח ובינתיים בן זוגי המשיך להמתין להמתין ולהמתין, כשההמבורגר/נאגטס הגיעו, מכיוון שעברו כמה דקות בן זוגי ביקש להחליף את ציפס, למנת ציפב חדשה וטריה יותר. המנהל אמר לו שהם בשקית בך הכל 5 דקות. (לפי חיי המדף של ציפס מוכן, 5 דקות זה לא יותר ממחצית החיים שלו? ) לאחר שביקש שוב, המנות ציפס הוחלפו לחדשות. לאחר שקיבל את המבורגר/נאגט/ציפס/שתיה בן זוגי יצא, שוב מאוכזב ועצבני מהחוויה שעבר.
כשהגענו לביתנו ראינו שקיבלו 3 שקיות קטשופ ללא מיונז שחברי ביקש במפורש מכיוון שהוא משתמש אך ורק במיונז כדי להנות מהארוחה וללא 2 מנות הרטבים לנאגטס (מנה של 10 יח')
בשורה התחתונה 23 דקות בתור/קופה/המתנה לאוכל זה יותר מידי מוגזם ומבייש את הרשת. 3 מנהלים ורק אחד מתפקד בקושי, בזמן שחבריו מדבר עם חברים? ואחרי כל ה"חוויה" הזו הנסיעה הביתה ולגלות שלא ניתן להנות עד הסוף בגלל החוסר ברטבים. גורם לי לחשוב למה הסניף הזה קיים בכלל? אם זו לא היתה האהבתי לאוכל ברשת זו, ואם היה עוד סניף באזור מגוריי לא הייתי נכנסת לסניף המבייש הזה.
שמישהו יהפוך את הסניף הזה, ויגרום לא לתפקד כמו שסניף ברשת מקדונלדס הבינלאומי אמור לעבוד!
עוגמת נפש סוג הנזק :
תתחילו ללמד את העובדים את נהלי העבודה ואת הסטנדרטים הרצויים של רשת מקדונלדס פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה