פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהגות עובדי מקדונלדס בסניף חצרות יפו.-שדרות ירושלים 15 ת"א-יפוi נושא התלונה:
‏שבת ‏20 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שד ירושלים 15 ת"א-יפו כתובת:
חצרות יפו סניף חברה:
תיאור הבעיה:

הנדון: תלונה על התנהגות עובדי מקדונלדס בסניף חצרות יפו.-שדרות ירושלים 15 ת"א-יפו

א.ג.נ.,

שלום רב,
ביום 20.06.09 בשעה 20:10 נכנסתי לסניף מקדונלדס בחצרות יפו כשאשתי ושלושת בנותיי ממתינות ברכב.
העובדים שנכחו במקום לא הפסיקו לריב ולהתווכח בינהם, בעודי ממתין כ-15 דקות שייקחו ממני הזמנה 4 משפחות (בינהם חלק עם ילדים) עזבו את המקום.
העובדים התחילו הזמנה עם לקוח אחד והלכו לטפל בהזמנה קיימת, הלקוחות הכועסים נטשו את הסניף.
מאחר ואנחנו לקוחות קבועים ומרוצים של הרשת החלטתי להמתין על אף היחס הקשה לו זכיתי ולהאיר את עינכם לשם תיקון העיוות בסניף.
אציין כי רמת הניקיון במקום הייתה מתחת לכל ביקורת (הדגשתי כי אני לקוח קבוע, ומודע לרמת הניקיון הגבוהה בסניפים השונים).
לאחר המתנה מתישה ציינתי בבקשה ספציפית על איזה מרכיבים לוותר בארבעת הטורטיות(ללא חמוצים, ללא טחינה וללא עגבנייה) , כמובן שרק כשחזרתי לרכב למשפחתי והתחלנו לאכול תוך כדי נסיעה גילינו שכלל לא הסבו תשומת לב לבקשתי המפורשת, ונאלצנו לאכול אך לא ליהנות מאחר והטורטיות לא היו לפי בקשתנו.

אני פונה אליכם בבקשה לזכות אותנו עבור ההזמנה הספציפית מאחר ומלבד נזק תשמיתי לא היה בשהייה בסניף דבר נוסף, כולל הטעות בהזמנה, והויכוחים והצעקות של עובדי המקום. (באמת שזאת פעם ראשונה בה אני נוכח בסיטואציה מביכה שכזאת).
אני מצפה לפיתרון מהיר וצודק למכתב זה.
חשבונית קבלה 7403000091160#
בציפייה לטיפול מהיר,
על החתום:

קובי לביא
השישה עשר 20/4
ירושלים 97534

054-2225524
ואי קבלת תמורה לכספי סוג הנזק :
זיכוי בדבר החשבונית הספציפית פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה