פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש חמורה ביותר! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏אוגוסט ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
קניון הסיטי אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/08/09 בשעה 14:45 אני ואמי החלטנו לעצור לקנות שתי גלידות ממקדולנדס מסניף קניון הסיטי אשדוד ניגשתי אל הקופה וביקשתי שתי גלידות , הקופאית ביקשה ממני לשלם לה שלושה שקלים , לאחר שנתתי לה חמישה שקלים היא החזירה לי שני שקלים עודף ונתנה לי לאחר דקותיים את שתי הגלידות , אני ואמי התיישבנו באחד השולחנות לאכול, כאשר הבטנו בשעון ראינו כי האוטובוס שלנו עומד לצאת והתחלנו לזוז לעבר התחנה , בעודנו הולכות רצה אלינו אחת העובדות של הסניף זכור לי כי על התג רשום ראש צוות והיא לבשה חולצה ירוקה בהירה .את שמה לא קלטתי מהעצבים על החוצפה הגדולה שמייד אספר ,אך מאחר ונתתי את השעה והתאריך אני חושבת שלא תיהיה בעיה לעלות על העובדת החצופה שלכם הרי אתם עובדים במשמרות ,ובכן היא רצה ו אחרינו אמרה שאנחנו חייבות לה תשלום על גלידה נוספת אני לא הבנתי על מה היא שחה כי הרי במקדולנדס משלמים ואז מקבלים את הסחורה לא? היא אמרה לי שאני צריכה לתת לה עוד שלושה שקלים עכשיו! על הגלידה השנייה !אני לא הבנתי מה היא רוצה מה זה הדבר הזה שהיא רצה אחריי בקניון ?! לאחר שהבנתי שכנראה חלה טעות אצלם ורק אצלםבתשלום אז התחלתי לחפש בארנק כאשר כל הקניות על ידיי ושאלתי אם יש לה עודף היא אמרה לי שמה פתאום אני שואלת אותה דבר כזה וככה היא אמרה לי " גם גנבת גלידה מהסניף ואת גם רוצה שאני יתן לך עודף?" ברגע שהיא אמרה לי זאת התחלתי לכעוס ולצעוק שזאת אכן טעות שלה ושל הקופאיות שלה ואין לה זכות לקרוא לי גנבת באמצע הקניון בנוכחות אמי מול אנשים וקהל הרגשתי מאוד מושפלת ונבוכה על דבר שכלל לא ביצעתי להפך עוד הייתה לי נכונות לשלם לה על טעות שלהם !!!!!!!! זה שהעובדת שלה הייתה עסוקה בדברים אחרים כשביקשה תשלום של שלושה שקלים(גלידה אחת ) במקום שישה(שתי גלדיות ) זאת לא בעייה שלי אני לא אמורה לדעת ! ועוד נתנה לי עודף בקופה !והיא עוד מעזה לקרוא לי ולאמי גנבת מה זה צריך להיות ? אני אישה מכובדת נשואה ואימא ! אף פעם לא קראו לי גנבת תמיד כבדתי את החוק זאת פשוט שערורייה !!! ביקשתי לראות מייד את המנהל והיא אמרה לי להגיע לסניף אני ואמי כועסות מאוד הגענו לסניף וביקשנו לראות את המנהל כמובן שחכינו לחינם כי לא היה וזה עוד בזבוז של זמן והאוטובוס כבר נסע !!!!!

אני דורשת פיצוי ! זה חוצפה שאין כדוגמתה אתם חייבים לראות איך העובדים שלכם ,שהם הפנים שלכם ,מתנהגים ללקוחות ולעשות בקרה לא ייתכן דבר כזה
לטפולכם אודה בהקדם !
עלבון וביזבוז זמן ! סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה