פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות תקול במקדונלדס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה7/3 ניגשתי לסניף מקדונלדס בנתב"ג וקניתי סלט קצוץ עם חסה.
בתפריט כתוב שהארוחה עולה 37 אבל כשהזמנתי ביקשו ממני תשלום של 39 .
שאלתי למה 39 אם כתוב בתפריט שהארוחה עולה 37 והעובדת שלקחה את ההזמנה שלי אמרה לי דבר מאוד לא מובן : "אם את קונה ארוחה אחרת אז את מקבלת על הארוחה הזאת הנחה" זה משהו שבחיים שלי לא שמעתי, כתוב בתפריט 37, לא תחת איזה מבצע , ואני תמיד אוכלת את הארוחה הזאת במקדונלדס כבר המון זמן ובחיים לא ראיתי משהו כזה, אני יודעת איך לקרוא את התפריט שלהם. לא ממש רציתי לריב אתם על 2 שקלים לכן הזמנתי, שילמתי 39 ש"ח וחיכיתי לארוחה שלי. כשהגיעה הארוחה לקחתי אותה לשולחן וכשפתחתי שמתי לב שזה בכלל לא מה שהזמנתי, הזמנתי סלט קצוץ עם חסה וקיבלתי סלט עלים עם אגוזי מלך. ניגשתי חזרה להחזיר להם את הסלט, היא ביקשה את האשראי שלי, ביטלה עיסקה וחייבה שוב, שוב 39 שקלים. קיבלתי את הסלט החדש וניגשתי שוב לשולחן ואז שמתי לב שגם לא קיבלתי קש, אז הייתי צריכה לחזור שוב ולקחת גם קש, מרב נחמדותי עוד התנצלתי בפני המוכרת על "ההטרדה" שאני מגיעה שוב ושוב לדלפק ולקוח שהיה איתה צחק איתי ואמר לי "כן היא באמת אמרה שאת מטרידה אותה" ואז היא אמרה " כן באמת" , ולא לקחתי את זה בצחוק. ברצוני לציין שוב שזה נעשה בסניף נתב"ג, מקום שמחירי החנייה בו מאוד יקרים ואני תכננתי לקנות סלט, לאכול אותו תוך 10 דקות וללכת אבל כל העיכובים ועוגמת הנפש שעשו לי שם עלו לי גם בחנייה, כי עיכבו אותי שם ועל כל רבע שעה של חניה משלמים 3 שקלים , פניתי לאתר שלהם וכתבתי תלונה אבל לא החזירו לי תשובה. תודה.
כספי, סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה