פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול רב , והעלבה ליד לקוחות אחרים נושא התלונה:
‏שבת ‏16 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
בית זרזיר כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי אייל , בן 23.5 מירושלים.
אני לקוח קבוע של מקדונלד'ס , אוכל אצלכם כדרך קבע 2-3 פעמים בשבוע , בכל רחבי הארץ..
רציתי ליידע אתכם על מקרה מאוד משפיל שקרה לי בביקור באחד מסניפכם.
בחודש יולי ביום שבת הייתי אצל חברתי שמתגוררת בצפון, הלכנו לנשנש בסניפכם הנמצא בבית זרזיר.
ברשותי היו בדיוק מאה שקלים (שטר של מאה) , אחראית משמרת בשם צביה ניגשה אליי באדיבות ועם חיוך ושאלה מה ברצוני להזמין , אמרתי לה שאני רוצה המבורגר קטן וקולה קטנה (המבצע העשרה שקלים).
קיבלתי את ההזמנה , והתחרטתי.. שאלתי אותה אם אני יכול להוסיף 11.90 ולקחת ארוחת ילדים במקום.
היא השיבה בחיוב , אמרה שנבטל את העסקה ואז אני אשלם מחדש.
אבל במקום להחזיר לי עשרה שקלים .. היא ביקשה ממני עשרה שקלים.
(קצת קשה להסביר... היא ביטלה את העסקה , אבל במקום להחזיר לי את העשר שקל היא לקחה ממני עוד עשר שקל, וכך נוצר פער של עשרים שקלים לטובתה)
ואז היה לי 80 שקל ביד.
חברה שלי הביאה לה 1.90 ש"ח , כדי לעגל את זה..
ואז היא דרשה שאשלם על הארוחה, אמרתי שכבר שילמתי לה על הארוחה.. הרי ההוכחה הכי ברורה לכך שהיו לי 100 שקלים , וכעת יש לי ביד 80 שקלים (בהתחשב בעובדה שחברתי נתנה לה 1.90 ש"ח).
ואז היא ביקשה שוב שאשלם , וכל זה בנוכחות לקוחות .. ובטון מלגלג שמציג אותי כאילו אני איזה גנב.
כל הלקוחות הסתכלו עליי , ואני מסביר לה את הטעות שקרתה תוך כדי מבוכה רבה מהסובבים אותי.
ואז היא אמרה ... "תראה , תשלם לי שוב, לך לאכול.. אני יעשה ספירת קופה, ואני יעדכן אותך כשתסיים לאכול" , באותו שלב לא היה אכפת לי כבר מהכסף, רק רציתי לסיים את המצב המביך הזה.
שילמתי לה שוב, וכעת נשארו לי 60 שקלים .
להזכירכם , הגעתי עם שטר של מאה שקלים, קניתי ארוחת ילדים , ונשארו לי 60 שקלים.
התיישבתי לאכול, ובמהלך הארוחה נגשה אליי עובדת , הביאה לי מטבע של 10 שקל ואמרה לי :
"למרות שאתה טועה, קח עשרה שקלים".
אמרתי לה שזה ממש מעליב להגיד דבר כזה, אני לא צריך את העשרה שקלים שלכם! פשוט קרתה טעות והצגתם אותי ליד כל הלקוחות כמו איזה גנב , וממש הושפלתי שם.
קמתי באמצע הארוחה וניגשתי לאותה אחראית משמרת ,ואמרתי לה , "תראי , באמת באמת כבר לא אכפת לי מהעשרה או עשרים שקלים האלה.. אבל מה שאתם עושים לי פה זה פשוט בושות... כל הלקוחות נועצים בי מבטים... ובסך הכל הטעות היא אצלכם"
ביקשתי לדבר עם המנהל , והוא הגיע , מחוייך... וכל מה שאמרתי הוא הנהן בזלזול...
בשלב הזה מצאתי את עצמי מסביר למנהל \ לאחראית המשמרת \ ולעובדת .. את הטעות שקרתה..
ומקבל יחס פשוט מלגלג ומשפיל... שלושתם מחוייכים , מתייחסים אלי בזלזול..
המנהל הבין את הטעות לבסוף והחזיר לי עשרה שקלים , אבל בנימה של "למרות שאתה טועה קח עשרה שקלים"
יצאתי מהסניף ממש מושפל , ממש חוויה מאוד מעליבה שעד היום כואבת לי.

אני חייב לציין שבדרך כלל רמת השירות היא יוצאת מן הכלל , ומעולם לא נתקלתי במצב כזה באף אחד מסניפכם.

אשמח לקבל את תגובתכם הכנה.

תודה מראש , אייל.
עלבון סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח - ממונה על פנ שם ותפקיד:
אייל, פנייתך אודות המקרה בחודש יולי 2005 נבדקה על ידי החברה, מנהל האזור האחראי על הסניף בדק את עובדות המקרה לעומקן.
בסניפי מקדונלד'ס אנו משרתים מספר רב של לקוחות, ואין מנוס מלציין כי השתלשלות האירועים הינה חריגה.
במקרים של תקלות מהסוג הנ"ל, המקרים מטופלים בצורה מהירה ומקצועית.
תגובה:
אנו מצטערים על המקרה, ומקווים כי בעתיד תמצא אותנו נותנים שירות מעולה ונטול תקלות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה