פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת כספים המלוואת בהתנהגות בוטא נושא התלונה:
קסאי אלימלך שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏23 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
קניון קריית גת - בקומת המזון 2 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
שמי אלימלך קסאי.באחד מימי רביעי, של חודש יוני האחרון, בשעות הערב( בסביבות השעה 20:00) יצאה אשתי עם בנינו הקטן, בן השנה וחמישה חודשים, לקניון החדש בקריית גת. לאחר שהגיעה לסניף מקדונלדס בקניון, אשתי התלבטה בין ארוחה שעלותה 20 ש"ח לילד לבין ארוחה שעלותה 40 ש"ח, לבסוף ביצעה את ההזמנה של הארוחה ב 20 ש"ח ושילמה שטר של 100 ש"ח. יצוין שתוך כדי הטיפול בהזמנה של אשתי טיפלה הנציגה של מקדונלדס בעוד מס' לקוחות שרצו לבצע הזמנה ולא החליטו. לאחר מס' דקות אשתי מבקשת עודף והנציגה של מקדונלדס, פשוט מסרבת לתת לה עודף, וזאת בטענה כי אשתי שילמה בשטר של 20 ש"ח ולא ב-100 ש"ח, ולא כפי שאשתי טוענת. כל זאת לעיני קהל אנשים לא מועט, אשר מפצירים בנציגה שדברי אשתי אמת הם, ואכן היא שילמה בשטר של 100 ש"ח. יצוין כי במהלך הוויכוח הזה הילד פשוט ממרר בבכי מפאת היותו רעב. למרות הפצרותיה של אשתי וכן מס' האנשים שהיו עדים לאירוע, סירבה הנציגה להחזיר לאשתי את כספה, לחילופין הוצע לה ע"י אשתי שתיצפה בסרט הצילום שיש בסניף ותיראה שאכן שולם השטר האמור. לאחר מס' דקות ,הגיעה מנהלת הסניף, גם היא סירבה להחזיר את הכסף, כמו גם טענה כי אין כל סמכות לצפות בסרט המצולם. עוד הוסיפה ואמרה כי: "אין לי אפשרות להחזיר לך את הכסף, אם הנציגה עשתה טעות ,שהיא תוציא מכיסה את הכסף". לאחר וויכוח שנימשך עוד מס' דקות, בו אשתי, לא מפסיקה לבכות, ביקשה מנהלת הסניף, לבדוק עם הטכנאי של מקדונלדס, את סרט הצילום, ולהתקשר לאשתי בחזרה.
אשתי חזרה הביתה, היא לא הפסיקה לבכות, פשוט לבכות. לקח לה 15 עד 20 דקות להירגע ולספר לי מה קרה.
מס' ימים לאחר מיכן, צלצל הנייד שלי. בצד השני של הקו, הייתה הנציגה מאותו מיקרה מביש מצד החברה. בשיחה הנציגה לא הפסיקה להתנצל על עוגמת הנפש שנגרמה לאשתי וכמו כן על הבכי הבלתי פוסק של בני במועד קרות האירוע. עוד הוסיפה ואמרה כי לאחר בדיקה שערך הטכנאי של מקדונלדס עולה כי דברי אשתי אמת הם, ואחר מסרה אשתי לנציגה שטר של 100 ש"ח ולא שטר של 20 ש"ח כפי שנטען ע"י הנציגה. כאשר ניגשתי לסניף בעצמי, על מנת לשוחח עם הנציגה, לא התפלאתי שקרה מה שקרה. אין אוזן קשבת ללקוחות, ישנה מדיניות כוחנית של העובדים אשר לדעתי מוכתבת מלמעלה, חוסר אמפטיה, סבלנות ,סובלנות היהירות שבשיחה, הזלזול והרצון להשמיע ולא להישמע. כמובן שהשיחה העלתה חרס. משראיתי כי אין עם מי לדבר, ביקשתי שיחזרו אליי אחד מבעלי הסמכות אשר כן יהיה ניתן לשוחח עימו. עד כה טרם פנה אליי נציג של החברה בכלל ומנהל בפרט.
עוד יצוין כי, מדובר באישה מדהימה, ביישנית, שההתעסקות במקרה הזה גרמה לה לנזק חמור בכל הקשור לאמון שלה אל מול אנשים ונותני שירות( מדובר בילדה בת 23)
מדובר במקרה חמור ביותר בו בנוסף לשירות הגרוע שקיבלנו, הייתה הרגשה כי הנציגים יכולים לטפל במספר אנשים ביחד מבלי לתת את מלוא תשומת הלב הראויה ללקוח המזמין, פשוט שוק...
בתודה מראש : אלימלך קסאי.
נייד 050-7520862
אימייל [email protected]
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם הכולל גם התנצלות מצד בית העסק. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה