פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשתי תלונה לפני מספר שבועות ועדיין לא ענו לי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן התלונה
לפני מספר שבועות בסביבות ה23 ל11 ביקרתי בסניף שלכם בדיזנגוף סנטר לאחר המתנה קצרה בתור הזמנתי אצלכם המבורגר רגיל וציפס פוטיטוס ועוד משהו לשתות.
אחרי בערך 10 דקות קיבלתי למגש שלי המבורגר יבש אם צ'יפס רגיל. אמרתי למוכרת שזה לא מה שהזמנתי והיא אמרה כן זה כן והתעלמה. רק אחרי שהרמתי את קולי היא באה לדבר איתי. אני אמרתי לה שזה לא מה שהזמנתי ואפילו הראתי לה את הקבלה. אחרי ויכוח של 5 דקות היא הודתה בטעותה והביא לי את האוכל שלי. אחרי שהתישבתי להתחיל לאכל כבר הפוטיטוס שלי היו קרים והמבורגר היה מגעיל. אז בקושי אכלתי את הארוחה. אנא שימו לב לנידון אני נכנסתי במיחוד לסנטר ועליתי עד למעלה רק בשבילכם. אני מבקש שתתיחסו למקרה ברצינות.
בתודה
דור
כספי בנוסף סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח - ממונה על פנ שם ותפקיד:
אנו מצטערים על המקרה החריג. תגובה:
אנו נשמח לארח את דור לארוחה חוזרת אותה יוכל לממש בכל אחד מסניפי מקדונלד'ס בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה