פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל ואי קבלת המוצר כמו שצריך ובזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
סניף קניון בת-ים כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 5/11/10 ביקרתי בסניף בקניון בת-ים ורכשתי ארוחה דאבל מק רויאל וביקשתי לארוז לי את הצ'יפס וההמבורגר לאחר בדיקה של השקית גיליתי שקיבלתי חצי מכמות הצ'יפס שהיתי אמור לקבל הערתי לקופאית וזו פנתה למנהל בשם יוסף שיוסיף לי צ'יפס כשהוא ניגש אליי עם קופסת הצ'יפס שמתי לב שכמות הצ'יפס בקופסא קטנה עוד יותר מהכמות הקודמת והערתי לו על זה,הוא בתגובה זרק לי בזילזול את הצ'יפס לתוך השקית אפילו בלי לטרוח להעיף מבט כמה צ'יפס הוא שם לי בקופסא ואמר שזו הכמות גם בפניותי החוזרות ונישנות אליו הוא המשיך להיתיחס בזילזול ולומר לי שזו הכמות בנוסף לכך קיבלתי צ'יפס קר שלא היה אכיל ונאלצתי להשליך אותו לפח ונאלצתי להמתין עוד 6 או7 דקות עד שיצא הפאי שלא היה מוכן ושהוזמן ממש בסמוך להזמנת הארוחה. לסיכום שילמתי ממיטב כספי על יחס מזלזל מצד מנהל שלכם בסניף,על רבע כמות צ'יפס קר שהושלך לפח בסופו של דבר.
אשמח אם תגיבו לפניתי ותפצו אותי בהתאם לנזק ולעוגמת הנפש
ועוד דבר אחרון חמור לא פחות זה שהמנהל שלכם יוסף שיקר לי שיש באתר את הטלפון לפניות הציבור מה שמתגלה כלא נכון וסרב לתת לי את הטלפון של המשרדים או של פניות הציבור,בסופו של דבר פניתי אליכם דרך האתר ולא הגבתם ולאחר שהשגתי את הטלפון של המשרדים שלכם השארתי כבר פעמיים הודעה למחלקת פניות הציבור ולא חזרתם אליי, ולדעתי זה רק מראה איך הזילזול מגיע מגבוהה.
עגמת נפש נזק ועלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם על הנזק,העוגמת נפש והעלבון שנגרמו לי פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה