|
|
|
|
|
|
שרות מאכזב מאד |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז וולפסון |
כתובת: |
ביה"ח וולפסון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
אמש הגעתי יחד עם אחי למרכז וולפסון בחולון לסניף של הרשת. ראשית המתנו לנציגה שתפנה אלינו מאחר והיתה רק קופאית אחת בדלפק. הזמנו שתי ארוחות של דאבל מק רואיל וגם לאוכל עצמו חיכינו יותר ממה שנהוג לחכות בכלל ובפרט ברשת שלכם שלא מאכזבת בד"כ.
מאחר והכל התעכב כך גם ההמבורגר לא היה חם מספיק. הצ'יפס היה בסדר דווקא. דבר נוסף מאכזב היה ההתקמצנות המגוחכת על הרטבים. לדעתי אתם גובים מספיק כסף על הארוחה הזו כדי לצ'פר עם עוד רטבים ולא לספור אותם בפחדנות-רק כדי לסבר את האוזן קיבלנו 2 קטשופ ו 1 מיונז שאמורים להספיק גם להמבורגר עצמו וגם לצ'יפס.
באופן כללי עשה רושם שהעובדים שם היו עייפים מאד. צ'פרו גם אותם!!
|
בזבוז זמן. |
סוג הנזק : |
פיצוי זהה לארוחות שהזמנו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|