שרות גרוע |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 יולי 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
קניון גבעתיים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום, אני לקוח ותיק של מקדונלדס ואוכל בסניף קניון גבעתיים לפחות פעם בשבוע (אם יש צורך, אוכיח בעזרת פירוט כרטיס האשראי שלי). הנאמנות שלי היא לא דבר שניתן לערער עליו.
אחת הסיבות העיקריות שלי לבחירה במקדונלדס היא החמוצים. הטעם שלהם פשוט ממכר ומבחינתי, אין להם תחליף.
בכל ארוחה אני מבקש תוספת חמוצים בצד ומקבל אותם ביד נדיבה. מעולם לא נתקלתי בסירוב לתוספת חמוצים. עד הפעם האחרונה בה ביקרתי - 3.7.11.
בעת ביצוע ההזמנה ביקשתי תוספת חמוצים בצד וקופאית החביבה (מעיין) ביקשה לברר את הנושא מול מנהל המשמרת - עומרי מורן. (יש לציין שבאותה העת, למרות העומס הרב שהיה קיים - שעת אחה"צ מאוחרת, ישב בחדרו).
להפתעתי, עומרי יצא החוצה ומסר שלא אוכל לקבל תוספת חמוצים בצד ("אנחנו עובדים בשטנץ ואתה מבקש כמות מסחרית). לאחר שהבנתי שלא אקבל את התוספת, ביקשתי תוספת חמוצים נכבדה בתוך ההמבורגר (ביקשתי 25 חמוצים!!) וגם אז נעניתי בשלילה. ביקשתי את שמו אך הוא סירב לומר לי. ביקשתי עט לרשום את שמו אך הוא ניפנף אותי ומסר כי אין עטים בסניף. יש לציין את התנהגותו המבזה והמחרידה - ביקשתי תוספת חמוצים ולא את כל הצנצנת! בושה!
חשוב לי לציין את הקופאיות שניסו להרגיע אותי וכי ידאגו להוסיף לי חמוצים.
באותו הרגע ביטלתי את הקנייה ועברתי לקנות בבורגר ראנץ.
פשוט בושה!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|