פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים, יחס מזלזל ופגיעה בעבודה. נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
שמי מור אובמיין ונפגעתי מאוד מהשירות האיטי מהשקרים ומהיחס המזלזל מהעובדים שבחברת מקדונלדס.
אני עובדת בחברת "מגדל" בסיטי סנטר בחיפה והחלטתי להזמין ארוחת צהריים מסניף מקדונלדס אשר ממוקם בסיטי סנטר.
בעת ההזמנה הסברתי לעובד שלקח ממני את ההזמנה שאני נמצאת בהפסקה ולכן הזמן שלי קצוב. העובד שלקח ממני את ההזמנה הבטיח לי שתוך 3 דקות ההזמנה תצא אלי. בסומכי על הבטחה זו הזמנתי ארוחת סלט.
לאחר 5 דקות שההזמנה עוד לא יצאה שאלתי את העובד לפשר האיחור בהזמנה והוא התעלם ממני בחוצפה ולאחר ששאלתי 3 פעמים הוא הסתכל עלי ואמר לי "מה את רוצה? שאני אבנה עוד מכונה?!".
לאחר שעברו 10 דקות מעת ביצוע ההזמנה ביקשתי לדבר עם אחראית המשמרת והסברתי לה שההבטחה ותיאום הציפיות שניתנו לי בעת מתן ההזמנה לא נכונים ובעקבות כך אני הפסדתי את ההפסקה שלי ולא יהיה לי זמן לאכול, אחראית המשמרת גערה בי מבלי לבדוק את מצב ההזמנה שלי: "את לא הלקוחה היחדה".
לאחר 13 דקות קיבלתי את ההזמנה אבל לצערי לא הספקתי לאכול אותה היות ונגמרה לי ההפסקה.
גם בזבזתי כסף, גם בזבזתי הפסקה, כל היום הייתי רעבה דבר שפגע ביכולת הריכוז שלי וכתוצאה ישירה בהספק שלי בעבודה.
קיבלתי יחס מביש ווכחני, אי עמידה בזמנים ובנוסף קיבלתי נזיפה מהעובדת על חוסר הסבלנות שלי ואחראית המשמרת באותו היום לא הועילה בכלל.
לכל זה לא ציפיתי בשעה שהזמנתי אוכל מחברה כמו מקדונלדס.
אני לא יכולה לעבור על הנושא לסדר היום ומבקשת את התייחסותכם וטיפולכם בנושא פוגע זה.
לטיפולכם אודה,
מור
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על ארוחה ופיצוי על עוגמת הנפש, אי עמידה בתיאום ציפיות וחצי יום עבודה. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה