|
|
|
|
|
|
אוכל חריף אש...< |
נושא התלונה: |
שבת 22 אוקטובר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הזמנו בשבוע שעבר 2 ארוחות מקניון הזהב בראשון לציון ארוחת דאבל עם צ'יפס ושתיה ביקשנו מפורשות שלא יהיה חריף..לצערנו הרב ארוחה אחת הייתה לשביעות רצוננו והשניה משום מה הגיע חריפה. לאחר דין ודברים עם הפקידת הזמנות החליפה לי את הארוחה בזמן שבעלי כבר סיים את שלו ומה שקרה שנאלצתי לאכול לבדי.זה מצער ומאכזב מאוד שקורים תקלות כאלו בחברה כמו שלכם.ואני מאוד מאוכזבת פקידת ההזמנות צריכה להקשיב היטב ולהיות סבלנית ולא למהר ללקוח הבא.
|
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|