|
|
|
|
|
|
שינוי פרטים של ארוחה ללא הודעה ללקוחות |
נושא התלונה: |
יום שני 05 דצמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 05/12/11 בשעות הצהריים קניתי 3 ארוחות של ביג טקסס וביג ניו יורק בסניף של מקדונלדס ביוקנעם. בפרסום ועל המוצר היה כתוב שניתן לבחור בהמבורגר במשקל של 250 גר’ במחיר של 49.90 ש"ח לארוחה. הזמנתי את 3 הארוחות וכשקיבלתי אותם התברר שהוחלט להוריד את המשקל של ההמבורגר ל- 225 גר’ בלבד באותו המחיר (ירידה של 10% במשקל בלי הנחת מחיר). יש כאן הונאה של הלקוח, המחיר מתייחס למשקל מסויים וכל שינוי צריך להיות מלווה או בשינוי של הפרסום או בהנחה על המוצר. לא המודעות, לא האתר באינטרנט וגם לא המוכרת בסניף ידעו על השינוי.
לצערי אגב, לא ניתן היה להשיג את מוקד השירות שלהם בטלפון באותו מעוד ולהתלונן ישירות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|