פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כמות הצי'פס הניתן מצומצמת כי לא פותחים את קרטון ההגשה - תלונה שניה!! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ויצמן 83 כפר-סבא כתובת:
מקדונלד'ס אהרוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זו תלונה שניה על אותו נושא. הפעם בסניף בכפר סבא.
הפעם ביקשתי מן העובד שימלא את כמות הצ'יפס בקרטון פתוח- הוא הסתכל עלי, שאל אותי למה כוונתי בתמימות אך מנהלת המשמרת שהייתה לידו סימנה לו שיעשה זאת.
מבלי ששמתי לב, מנת הצ'יפס השניה - עליה כבר לא הערתי לו - היתה לא מלאה.

שוב, אני מבקש לבדוק את האפשרות לתביעה ייצוגית בנושא.

מצ"ב כתב התלונה הקודם.

בתאריך הנ"ל קניתי 2 ארוחות ושוב מנת הצ'יפס ניתנה תוך שמירת קרטון המידה סגור כך שבופעל מולאה רק כמחצית המנה שנרכשה.
דבר זה הינו בשגרה של חברת מקדונלדס וקרה לי אישית ביותר מסניף בודד זה. כאשר פניתי בבקשה למלא את הקרטון בסניפים אחרים קיבלתי את מבוקשי אך בליווי מבט פוגע ומלמול חסר פשר.
יש בידי הקבלה וצילומים של מנת הצ'יפס כפי שנמסרה וכפי שהקרטון אמור להיות - זו הטעיה של הלקוחות ומבדיקה קצרה באתר יש על נושא זה תלונות נוספות כך שאולי זו עילה לתביעה ייצוגית. אין לי ספק כי מקדונלדס לא תחדול ממעשיה כך שהוכחה נוספת ניתן לקבל בסניפים.
אני מבקש מעוה"ד לבדוק ובמידה ויש עילה לתביעה ייצוגית אבקשכם לפנות אלי.
כספי סוג הנזק :
כספי ושינוי נהליה של הרשת פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה