פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בהזמנת לקוח. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הסירה 18 נווה ים ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
אתמול הייתי עם ילדי בסניף מקדונל'ס שבחולון כמדי שבוע והזמנתי כהרגלי 2 ארוחות ילדים ולבעלי ארוחת דאבל חריפה ולי ארוחת נגאטס. כשקיבלתי את ההזמנה חשכו עיני, בארוחה של הילדים לא היו הצעצועים שלהם הילדים מחכים, בארוחה של בעלי היה חסר המבורגר אחד למרות שהזמין דאבל והארוחה לא היתה חריפה ולי היה חסר 2 נאגטס.
נאלצתי להמתין שוב בתור ולשוחח עם הקופאית הלא אדיבה ועד שהביאה לי את מה שחסר הציפ'ס של הילדים ושל בעלי התקרר והם לא נהנו כלל מהארוחה.
הרגשתי חסרת אונים מול ילדי הבוכים והמאוכזבים בגלל השירות הלקוי.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי הולם לבני משפחתי. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
דליה פסח- ממונה על פני שם ותפקיד:
אנו מצטערים על חוסר שביעות רצונה של הלקוחה מהביקור בסניף, הפנייה הועברה לתשומת לבם של מנהלי המסעדה. אנו בטוחים כי בביקורה הבא הבסניף המשפחה תקבל שירות מעולה ונטול תקלות. תגובה:
המשפחה תוזמן לארוחה משפחתית אותה תוכל לממש בכל אחד מסניפי מקדונלד'ס בארץ. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה