|
|
|
|
|
|
אוכל קר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ברץ יוסף 17 חולון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הגעתי עם אחותי לסניף בקניון הזהב, ביקשתי ארוחה מוגדלת וקיבלתי רגילה, לאחר שאמרתי כי שילמתי עם הגדלה החליפו לי והביאו לי רויאל רגיל ולא חריף והצי'פס היה קר ומגעיל בצורנ מזעזעת, אולי אתם לא ראויים ללקוחות
|
כספי |
סוג הנזק : |
תגידו לי אתם.... |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
דליה פסח- ממונה על פני |
שם ותפקיד: |
המקרה חריג אנו מתנצלים על חוסר שביעות רצונה של הלקוחה, בסניפים אנו עושים את מירב המאמצים לתת שירות מעולה ונטול תקלות.
|
תגובה: |
הלקוחה תוזמן לארוחה זוגית אותה תוכל לממש בכל אחד מסניפי מקדונלד'ס בארץ. |
פתרון: |
|
|
|